FANDOM

Povolání Edit

Každá herní postava má nějaké povolání. Povolání je zjednodušující označení určité skupiny schopností a nadání.

Alchymista Edit

Dokáže připravit společníky před bojem a v nouzi i improvizovat během boje. Jedná se o "líného" kouzelníka, který raději než složité čáry a meditační techniky používá surovou přírodní magii a jednoduché, přesto účinné postupy.

Hraničář Edit

Je doma v přírodě mezi zvířaty, ale dovednosti v takovém prostředí získané dokáže zúročit kdekoliv jinde. Většinou je provázen věrným zvířecím společníkem a cíl, který si v boji vybere, je schopen zdolat zblízka i zdálky, pokud má dostatek času nebo výhodu překvapení.

Kouzelník Edit

Velmi univerzální člen družiny ovládající všudypřítomnou magickou energii. Dokáže kouzly kontrolovat bojiště, ale vyžaduje podporu ostatních členů družiny.

Strážce Edit

Ovládá všechny zbraně a nejsnázeji se naučí používat všechny zbroje. Je použitelný na přímý kontakt s nepřítelem, jeho hlavní síla ale je v ochraně ostatních.

Tulák Edit

Životní pouť jej naučila využít chytrosti místo svalů, a tak pokud se dostane nepříteli na kobylku, dokáže mu uštědřit nemalé rány – což vyžaduje určité taktické schopnosti a souhru s družinou.