FANDOM

Trpaslík Edit

Trpaslík je jedna ze základních ras.

Jako kámen Edit

  • +1 Výdrž
  • Odolnost na srážení (znevýhodněné hody nepřátel)
  • Odolnost na násilné posunování (o 1 pole méně)

Infravidění Edit

Akce: Základní

Základní akcí je schopen trpaslík přepnout z klasického vidění do takzvaného infrazraku. Pokud je vystaven při používání infrazraku světlu intenzivnějšímu než je světlo lucerny, je oslepen (dokud světlo nepomine nebo základní akcí infrazrak nevypne). Samotné infrazáření není schopné oslnit trpaslíka, to mu dříve ze sálavého žáru chytnou vousy.

Infrazrak má stejné omezení jako klasický zrak, co blokuje zrak, zpravidla zablokuje i infrazrak.

Infrazrak je spíše jen pomocný zrak, protože dosah je pouze 10/20 polí.

Infrazrak rozpoznává výrazné změny teplot, tedy tvory s podobnou teplotou jako okolí jde postřehnout jen obtížně (skrývání versus postřeh). Pohyb jen pomocí infrazraku v naprosto neznámé oblasti je doporučen jen rychlostí průzkumu.

Minimální dohled infrazraku je 0/1 i v absolutní tmě a v prostředí s neměnnou teplotou.

Orientace Edit

Akce: Základní

Trpaslík je přibližně schopen určit v jaké hloubce pod povrchem se nachází (v řádech, tedy jestli v jednotkách, desítkách, stovkách metrů...) a pod zemí je takřka neomylně schopen rozpoznat světové strany, podobně jako by měl kompas. Ano, většína objevů velkých nalezišť kovů byla trpaslíky učiněna díky ovlivnění tohoto kompasu.