FANDOM

Pomoc Edit

DrK je náš malý systém, který může růst jen tehdy, pokud se stane i vaším systémem. věříme že i v aktuální podobě může nabídnout dobrou hru, ale stále je před námi mnoho práce, abychom na něj mohli být opravdu pyšní. Jak nám můžete pomoci?

Testování Edit

Nejjednodušší způsob jak pomoci je si DrK prostě zahrát a dát nám vědět všechny postřehy, které budete ze hry mít - co funguje, co nefunguje, co se vám na něm líbí víc než na jiných systémech a co vám naopak jinde příjde lepší, kde jste našli chyby a co máme pečlivěji vysvětlit. Každá taková reakce pomůže nejen svým obsahem, ale i jako motivace a důkaz, že systém žije.

Přepis a korekce Edit

Psaní pravidel není jednoduchá činnost a a víc hlav víc ví. Pokud máte pocit že něco by se mělo přepsat, směle do toho, rádi porovnáme naše zápisy s vašimi a pokud zůstane myšlenka zachována při vyšší kvalitě, s radostí je použijeme. Taktéž kotekce je věc, o jejíž potřebnosti víme, ale prioritu klademe na dodání dalších materiálů. Pokud máte čas a chuť, pomoc v této rovině je víc než vítaná.

Nápady a nová pravidla Edit

Ne každý nový nápad bude do hry zařazen, ale každý nápad se počítá - pokud bude dobře zpracován a přesto nebude odpovídat naší koncepci DrKu, může být hráčům nabídnut jako alternativní/doplňkové pravidlo.