FANDOM

Horgroth Edit

Vzdálený pohled na Horgrotha by jej mohl označit za humanoidní rasu, ale máloco má k humanoidům tak daleko jako on. Horgroth má malou hlavu s čtyřma očima na krátkých tykadlech. Velká ústa má na břiše a obě ruce i nohy má velmi dlouhé s ohebnými klouby, až může při rychlém pohybu připomínat pavouka. Ruce totiž používá stejně snadno k běhu jako k jemné manipulaci - má tři prsty na nohou i rukou, všchny se zatahovacími drápy a postavené hvězdovitě od sebe.

Nepřirozenost čiší i z jeho kůže, která je zelená či rudá s velkmými póry, kterými dokáže vylučovat žíravý eekret. nemá Jinak je naprosto bez ochlupení, rozmnoživacích oránů či vylučovací soustavy. Pokud náhodou nedokáže něco strávit, prostě to vydáví.

Pokud by ale někdo Horgrotha považovl za hloupou dravou bestii, hluboce by se mýlil. Jeho kutlura a tvorba se vyrovná elfí - jak stářím, tak schopností přizpůsobit se svému prostředí. Zatímco elfové jsou tvorové lesů, Horgothové mají domovinu v pustých pláních vzdálené hvězdné dimenze. Legendy vyprávějí, že byli nejrozšířenější rasou a obývali i náš svět, ale jako pyšná rasa se vzepřeli svým bohům a byli svrženi. Ať to byla pravda, nebo prostě rasy světa získaly jinak navrh, byli vyhnáni zpět do své dimenze. Přesto po nich zůstali památky - někteří Strůjci přiznávají, že kořeny jejich umění jsou právě z ruin Horgrothů, neboť tato rasa byla prolulá svým umem spojit magii a neživý materiál k tvorbě zařízení na usnadnění života.