FANDOM

Rasy Edit

Ve hře je 5 základních ras.

Člověk Edit

Všeuměl a obecně učenlivý tvor. Dokáže se zapřít do zadaného úkolu a zvýšit šance uspět tam, kde by to jiní vzdali.

Elf Edit

Prastará rasa. Dříve moudré dlouhověké bytosti ztratily část ze své moci, ale stále si zachovávají odkaz předků. Umí vidět lépe ve slabém světle a nepotřebují spánek - k nabrání sil jim stačí meditace. Elfí hbitost je pověstná a tak překážky co jiní složitě překonávají snadno přeskáče bez ztráty rychlosti.

Krol Edit

Divoký tvor z pustých oblastí dokáže přežít tam, kde se lidem zdají podmínky příliš nehostiné či divoké. Dbá na tradice a moudrost předků a díky velké výdrži dokáže o své území bojovat s predátory i jinými rasami – pokud považuje dané řešení za nejlepší. Má podobně jako netopýr schopnost používat ultrasluch – i když je tento smysl zakrnělý, stále díky němu dokáže překvapit a "spatřit" co jiní nevidí.

Půlčík Edit

Drobná rasa dokáže vždy překvapit. V boji nevyniká takovou silou, ale vynahrazuje si to přesností. Dokáže využít své drobnosti a dostat se z nebezpečí, případně se prosmýknout kolem větších tvorů bez úhony.

Trpaslík Edit

I když je menší než člověk či podobní tvorové, ve skutečnosti je asi stejně hmotný i silný. Jeho domovem je podzemí a tak nepřekvapí, že se zde snadno zorientuje, a díky infravidění dokáže přežít i pokud příjde o zdroj světla.

Edit